سفارش تبلیغ
صبا ویژن
برنامه های برتر

Music Video Editor Add Audio Premium v1.37 – اپلیکیشن قرار دادن موزیک روی ویدئو اندروید
نسخه پریمیوم و کامل برنامه به ارزش 0.99 دلار برای اولین بار در ایران

ابزار های ویرایش ویدئو و فایل های صوتی جزو پر طرفدار ترین اپ های مارکت اندروید به شمار می روند؛ معمولا در این گونه از نرم افزار ها سعی شده است برای جلوگیری از افزایش حجم برنامه ابزار هایی جزئی استفاده شود که یکی از محبوب ترین آن ها را می توان سیستم های قرار دادن صدا بر روی ویدئو دانست! همان طور که اشاره شد به دلیل وجود بسیاری از محدودیت ها این امکانات همیشه به صورت کامل در اختیار کاربر قرار داده نمی شود و برای استفاده از امکانات خاص تر باید به استارت اپ های جانبی رجوع کرد. Music Video Editor Add Audio Premium عنوان یک اپلیکیشن کامل و بدون نقص برای قرار دادن موزیک بر روی ویدئو می باشد که توسط AppzCloud Technologies برای اندروید توسعه و در مارکت بزرگ گوگل پلی منتشر شده است

. این برنامه با برخورداری از امکانات و قابلیت هایی گوناگون کمک می کند به صورت کاملا حرفه ای صدا های دلخواه خود را بر روی انواع ویدئو ها قرار دهید و مطمئن باشید که همه چیز با نهایت کیفیت ذخیره می شود. از مجموعه ابزار های مهم و کاربردی موجود در این اپ می توان به سیستم فوق العاده ترکیب صدای اصلی ویدئو با صدای انتخابی شما اشاره کرد که در بسیاری از موارد جذابیت کلیپ ایجاد شده را به میزان قابل توجهی افزایش می دهد!

برخی از امکانات و قابلیت های برنامه Music Video Editor Add Audio Premium اندروید :

  • دسترسی کامل به لیستی از تمامی فایل های صوتی و موزیک موجود بر روی اسمارت فون
  • پشتیبانی از حالت تکرار برای بازپخش چند باره موزیک در ویدئو های طولانی
  • امکان انتخاب کردن زمان دقیق شروع شدن موسیقی پس زمینه
  • توانایی برش قسمت های اضافی فایل های صوتی انتخابی
  • کنترل حجم صدای انتخابی با امکان ترکیب با صدای اصلی ویدئو
  • حالت پیش نمایش برای جلوگیری از اتلاف وقت
  • به اشتراک گذاری فایل های خروجی با دوستان خود در شبکه های اجتماعی
  • دریافت خروجی هایی با کیفیت بسیار بالا

اپلیکیشن Music Video Editor Add Audio Premium با بهره مندی از امکانات و قابلیت هایی متنوع در زمینه افزودن صدا بر روی ویدئو توانسته است با پرداخت درون شبکه 0.99 دلاری خود امتیاز 4.2 از 5.0 را توسط کاربران گوگل پلی به دست آورد که هم اکنون می توانید جدید ترین نسخه پریمیوم این برنامه را از وبسایت محبوب دریافت نمایید.

توجه : برای کامل شدن برنامه برروی GIFT  موجود در برنامه کلیک کنید .

تغییرات نسخه v1.37 :

* بهبود توانایی های برنامه


لـیـنـک دانلـود